GRAFICA, ARTA DECORATIVA si PICTURA



GRAFICA, ARTA DECORATIVA si PICTURA

Prof. Veres Diana Teofana




In cadrul cercului dezvoltarea aptitudinilor artistice se impleteste cu formarea unei juste aprecieri a creatiei copiilor si, in general, cu formarea gustului estetic. Lectiile contin toate modurile de dezvoltare artistico-plastica, de la studiul asupra naturii si obiectivelor, la dezvoltarea imaginatiei si creativitatii potrivit varstei si preferintelor fiecarui copil.

Ca forma de activitate extrascolara, cercul de desen raspunde intereselor si aptitudinilor incipiente ale unor elevi, neputandu-ne imagina Palat al Copiilor fara o astfel de activitate. Acest cerc isi propune sa cultive capacitatea copiilor de a percepe si intelege frumosul in artele plastice, de a simti bucuria contactului cu astfel de opere de arta si, de asemenea, de a-si dezvolta posibilitatile de creatie in domeniu. Trebuie spus ca exprimarea in domeniul artelor plastice are si o valoare psihoterapeutica recunoscuta. Activitatile de grafica, pictura, pictura pe sticla sau pe diverse suporturi, dau posibilitatea participantilor de a-si afirma aptitudinile in acest domeniu, exercitandu-si spiritul de observatie atenta a realitatii si ajungand sa realizeze compozitii libere sau dupa model.



Cercul de desen si arta decorativa se remarca prin frumoase rezultate obtinute la concursurile scolare de profil, precum si prin expozitiile realizate cu diverse ocazii: ziua portilor deschise, Craciun, 8 Martie, Pasti, sfarsit de an scolar, etc. 
Iata un exemplu de expozitie cu lucrari ale copiilor pentru “Saptamana ingerilor”:






ORAR 2015-2016 LUNI MARTI MIERCURI JOI VINERI SAMBATA
DESEN-PICTURA 11:30 – 13:30
14:30 – 16:30
16:30 – 18:30
14:30 – 16:30
16:30 – 18:30
12:30 – 14:30
14:30 – 16:30
14:30 – 16:30
16:30 – 18:30
  9:00 – 11:00

Recent Posts

  1. Proiectul “Tabara de film” Leave a reply
  2. Structura Anului Scolar Leave a reply
  3. Concursuri Leave a reply
  4. Noutate 2 Leave a reply
  5. Noutate 1 Leave a reply
  6. Hello world! Leave a reply